عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 996
نویسنده : بنیامین سلمانی

در نمایشگاه ژنو امسال در غرفه کمپانی محصولات مختلف از کانسپت های Zegna گرفته تا مدل‌های سدان و اسپورت یکی‌یکی به‌صف شده بودند تا چشم‌ها را متوجه هنر و ذوق اصیل ایتالیایی کنند، چیزی که در هیچ جای دیگر کره خاکی وجود ندارد. 

 نگاهی بر غرفه مازراتی در نمایشگاه ژنو 2015

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مازراتی , غرفه مازراتی درژنو2015 ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 634
نویسنده : بنیامین سلمانی
 ازاین به بعد می‌توانید موبایل خود را با تبدیل به راکت، جلوی تلویزیون گرفته و تنیس بازی کنید.
 
کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

درواقع موبایل کاربر شبیه کنترلر شده و تلویزیون متصل به اینترنت دوستان شما را در نقش بازیکن طرف مقابل تعریف می‌کند. دوستان فیس‌بوکی و یا گوگل‌پلاسی شما می‌توانند روبروی شما قرارگرفته و شما با آن‌ها تنیس بازی کنید.

خبر خوش‌تر اینکه به زودی قادر خواهید بود موبایل را با ساعت هوشمند خود تنظیم کرده و به جای موبایل، ساعت خود را به عنوان کنترلر استفاده کرده و ساعت هوشمند نقش راکت را بازی کند.



:: برچسب‌ها: راکت تنیس , موبایل , اندروید , تازه های تکنولوژی , اخبار فناوری , تازه های فناوری , اخبار تکنولوژی ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 606
نویسنده : بنیامین سلمانی

بنا به اخبار رسیده ، کمپانی اچ تی سی مدیر عامل خود را کنار گذاشته است. با اینکه با ورود اسمارت فون های سری وان اچ تی سی ( HTC One M7 و HTC One M8 ) به بازار روند نزولی درآمد های HTC کمی رو به بهبودی می رفت اما این شرکت در سال های گذشته تحت مدیریت پیتر چو ( P.Chou ) با مشکلات بزرگ مالی و مدیریتی دست به گریبان بوده است.چندین مدیر ارشد این شرکت استعفا دادند و گزارشات مالی هم ضررهای پشت سر هم و بزرگ این شرکت را اعلام میکردند.

Peter Chou Cher Wang htc



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , مدیرعامل اچ تی سی , مدیرعاملhtc ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 2421
نویسنده : بنیامین سلمانی

بروزرسانی جدید اندروید 5.1 به تازگی برای برخی دستگاه‌های خانواده نکسوس گوگل منتشر شده است و در آینده‌ای نزدیک برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت دیگر شرکت‌ها نیز ارائه می‌شود.

اندروید 5.1


:: برچسب‌ها: اندروید5 , اندروید5 , 1 , ویژگیهای اندروید5 , 1 , ویژگی اندروید5 , 1 , ویژگیهای اندروید5 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 649
نویسنده : بنیامین سلمانی

اخیراشایعات مختلفی مبنی بر احتمال معرفی رسمی گوشی‌هوشمند P8 هوآوی در روز ۲۶ فروردین ماه به گوش می‌رسد. این کمپانی چینی امروز رسما اعلام کرد که در روز ۲۶ فروردیم ماه در لندن میزبان مراسمی خواهد بود که احتمالا اختصاص به معرفی P8 خواهد داشت.

لینک های مرتبط

اپل کلاب(باشگاه اپل)

تک بروز_تازه های تکنولوژی



:: برچسب‌ها: هواوی , هواویP8 , زمان عرضه هواویP8 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 632
نویسنده : بنیامین سلمانی

این طور که پیداست غول نرم افزاری دنیا  ، مایکروسافت بسیار از پیشرفت و نفوذ اندروید در میان کاربران ناراحت شده و برای کنار زدن این این سیستم عامل و اعمال نفوذ خود در دنیای موبایل از هیچ حربه ای فروگذار نیست.این شرکت در جدید ترین اقدام خود ، اتحادی با شرکت چینی شیائومی تشکیل داده و می خواهد با عرضه‌ی یک رام ویژه از ویندوز۱۰، گوشی‌های اندرویدی شیائومی را ویندوزفونی کند !

 microsoft-xiaomi

مایکروسافت اعلام کرده که گروهی از کاربران گوشی‌های Mi4 شیائومی می‌توانند طی چندماه آینده ویندوز ۱۰ را به شکل رایگان بر روی گوشی‌های خود دانلود کنند.

در اطلاعیه مایکروسافت آمده است:

“مایکروسافت در شراکتی با شیائومی و به عنوان بخشی از برنامه «ویندوز اینسایدر»، ویندوز ۱۰ را به شکل رایگان برای گروهی از کاربران Mi4 ارائه خواهد کرد. کاربران Mi4 می‌توانند گوشی‌های خود را با ویندوز ۱۰ فلش کنند و نظراتشان را به شیائومی و مایکروسافت ارسال کنند.”

ارائه این رام از سوی مایکروسافت به معنای وجود بوت دوگانه (ویندوز/اندروید) نخواهد بود. ویندوز ۱۰ برای گوشی Mi4 یک رام ویژه بر پایه ویندوز است که عملکردی مشابه با دیگر رام‌ها مانند سیانوژن دارد.

ارائه چنین رامی از سوی مایکروسافت در چین با توجه به محبوبیت نصب رام در این کشور بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند باعث افزایش دامنه‌ی کاربران ویندوز در چین باشد. مایکروسافت به پایگاه The Next Web گفته که شیائومی قدم اول است و ویندوز ۱۰ در آینده برای گوشی‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد !

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , اندروید , توطئه , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 723
نویسنده : بنیامین سلمانی

کریس کاپوسلا (C. Caposella)، مدیر بازاریابی مایکروسافت در مراسم Convergence این شرکت گفته کهمایکروسافت در حال حاضر بر روی نام و برند جدیدی کار می‌کند. وی افزوده که اگرچه مایکروسافت به استفاده از اینترنت اکسپلورر در ویندوز بعدی ادامه می‌دهد، اما باید برای پروژه اسپارتان نیز نامی انتخاب کند.انتشار این گفته‌ها سبب سر و صداهای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شده و بسیاری آن را نشانه ای از کنار رفتن اینترنت اکسپلورر می‌دانند. اگرچه سخنان کاپوسلا حکایت از کنار رفتن برند اینترنت اکسپلورر در آینده‌ای نه چندان دور دارد، ولی مایکروسافت بعد از مراسم اعلام کرده که مرورگر قدیمی خود را در برخی از ورژن های ویندوز ۱۰ نگه خواهد داشت.

Internet-Explorer

مایکروسافت درادامه می‌گوید :

پروژه اسپارتان مرورگر اختصاصی ویندوز ۱۰ خواهد بود، ولی ما همچنان به حضور اینترنت اکسپلورر در این ویندوز برای مشتری‌های سازمانی و شرکتی و همچنین کاربرانی که با آن نیاز داشته باشند، ادامه خواهیم داد.

علیرغم دیدگاه منفی که نسبت به حذف اینترنت اکسپلورر وجود دارد، این مرورگر کارایی چندانی در دنیای مرورگرهای امروزی ندارد و داشتن بالاترین سهم در میان مرورگرها نیز به واسطه حضور پیشفرض آن در ویندوز است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: اینترنت اکسپلورر , مایکروسافت , مرورگر اینترنت اکسپلورر , مرورگرIE , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 669
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ سری A را به تبلت های خود آورده است. در حقیقت این بار بدنه تمام فلزی است که به تبلت های جدید سامسونگ راه پیدا کرده است. این دو تبلت در سایز های ۸ و ۹.۷ اینچی و با مشخصات سخت افزاری میان رده عرضه شده اند. رزولوشن صفحه نمایش هردوی آنها ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل است که تراکم پیکسلی بسیار کم ۱۶۰ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۸ اینچی و ۱۳۲ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۹.۷ اینچی به ارمغان می آورد.

 

 

 

صفحه نمایش این تبلت ها نسبت تصویر ۴:۳ دارند. پیش تر در خبر ها شنیده بودیم که ممکن نسل جدید گلکسی تب اس ها نیز نسبت تصویر ۴:۳ داشته باشند. این تبلت ها از یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز استفاده می کنند. احتمالا چیپست استفاده شده نیز Snapdragon 410 خواهد بود. خبری از حافظ رم این تبلت ها در دسترس نیست. گلکسی تب ای ها همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو دارند. باتری استفاده شده در آن ها نیز ۴۲۰۰ میلی آمپری است. تبلت ۸ اینچی با این باتری می تواند تا ۱۰ ساعت استفاده به کاربر دهد. علاوه بر اینها هردوی تبلت ها از شبکه مخابراتی 4G نیز پشتیبانی می کنند. 

 

 

نسخه ۸ اینچی تنها یک اسپیکر دارد اما نسخه ۹.۷ اینچی دو اسپیکر با حجم صدای بالا دارد. اما تکنولوژی استریو در این اسپیکر ها وجود ندارد و آنها Mono هستند. این مشخصات سخت افزاری نیز در ضخامت ۷.۵ میلی متری این تبلت جای گرفته اند. از سخت افزار که بگذریم به نرم افزار و رابط کاربری این تبلت می رسیم. همانطوری که در عکس ها مشاهده می کنید، این تبلت از جدیدترین نسخه تاچ ویز استفاده می کند. اندروید دستگاه نیز احتمالا نسخه ۵ خواهد بود. نسخه جدید تاچ ویز که به گفته سامسونگ سبک تر و روان تر خواهد بود، تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

 

قیمت این تبلت ها نیز احتمالا بین ۲۷۵ تا ۳۱۰ دلار برای نسخه WiFi و بین ۳۴۰ تا ۳۷۵ دلار برای نسخه LTE خواهد بود. شما درباره تبلت های میان رده جدید سامسونگ چه فکر می کنید؟

 

 

 منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: تبلت جدید سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 683
نویسنده : بنیامین سلمانی

سونی اندروید آپدیت به ۵ لالی پاپ را برای پرچم دارن خود یعنی دو اسمارت فون اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت ارائه کرد.سونی بروزرسانی این دو گوشی به اندروید ۵ را ابتدا از کشور های شمال اروپا آغاز نموده است.

xperia-z3-android-5

سونی قرار است ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده این حوزه را گسترش داده و تقریبا در تمامی کشورهای دنیا این آپدیت را در دسترس قرار دهد. استفاده از تم Material Design و Wallpaperهای جدید در کنار تغییر لاک‌اسکرین و نوتیفیکیشن ها برخی موارد تغییر یافته در نسخه پنجم اندروید در گوشی‌های سری Z سونی به حساب می‌آید.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سونی , آپدیت اندروید5 , اندروید5 , اکسپریا زد , اکسپریا زد کامپکت ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 690
نویسنده : بنیامین سلمانی

Nokia-N1100-concept_9

چند روز پیش بود که اطلاعاتی از یک گوشی نوکیا به بیرون درز کرد که قرار است بعد پایان ممنوعیت این شرکت برای تولید گوشی که پس از واگذاری امتیاز آن با مایکروسافت اعمال گردید ، تولید شود.اما چیزی که در اطلاعات منتشر شده از این تلفن هوشمند بسیار جالب به نظر می رسید نام آن بود که Nokia 1100 قرار داده شده بود.بله ظاهرا نوکیا قصد دارد تا گوشی نوستالژیک و دوست داشتنی نوکیا ۱۱۰۰ را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند.

Nokia-N1100-concept_10

گفته میشد این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۵ لالی‌پاپ و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از نوع مدیاتک بهره می‌برد. این خبر به‌تنهایی کافی بود تا طرفداران نوکیا را به‌وجد بیاورد. اما این خبر سریعا از طرف مدیران نوکیا تکذیب شد؛ چون به ‌دلیل قرادادی که میان نوکیا و مایکروسافت منعقد شده، نوکیا به‌تنهایی مجاز به تولید گوشی تا سال ۲۰۱۶ نخواهد بود.

Nokia-N1100-concept_5

با این حال به‌تازگی یک طراح جوان به نام جرماین اسمیت که خود از طرفداران نوکیا است، طرح مفهومی جالبی از نوکیا ۱۱۰۰ اندرویدی طراحی کرده. طرح مفهومی به‌نمایش درآمده گوشی اندرویدی، به طرح‌های قدیمی نوکیا پایبند بوده و در طراحی بدنه ‌تلفیقی از فلز و پلاستیک با رنگ‌های تیره به‌همراه روشن استفاده شده است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: نوکیا1100 , گوشی جدید نوکیا1100اندرویدی , عکس گوشی نوکیا , موبایل نوکیا , نوکیا اندرویدی , اسمارت فون نوکیا , اسمارت فون جدید نوکیا , عکس نوکیا اندرویدی ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 664
نویسنده : بنیامین سلمانی

تری مایرسون ، مدیر بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت تاریخ عرضه رسمی ویندوز ۱۰ را اعلام کرد.نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت یا همان ویندوز ۱۰ از تابستان سال آینده و در ۱۹۰ کشور دنیا و به ۱۱۱ زبان مختلف عرضه خواهد شد.
Windows-10

کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ می‌توانند به مدت یک سال رایگان از این سیستم عامل استفاده کنند و شروع آن از تابستان می‌باشد. به عنوان بخشی از برنامه‌های ارتقا مایکروسافت، این شرکت آخرین نسخه سیستم عامل خود را با همکاری لنوو و Tencent در چین عرضه می‌کند.براساس این طرح، لنوو سرویس های آپگرید ویندوز را در ۲۵۰۰ مرکز خدمات دهی و همچنین برخی از خرده فروشی های چین عرضه خواهد کرد و در کنار آن تلفن های هوشمند جدیدی را بر پایه ویندوز ۱۰ خواهد ساخت که احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی توسط اپراتور چاینا موبایل عرضه می شوند.

کمپانی Tencent نیز در نظر دارد که آپگرید یاد شده را به همراه مجموعه ای از اپلیکیشن های محبوب نظیر QQ در اختیار کاربران قرار دهد.

Windows 10 1

Windows 10 1

هر دو شرکت در راستای در دسترس قرار گرفتن ویندوز در چین و مقابله با مشکلات سرقت نرم‌افزاری در منطقه تلاش می‌کنند. مایکروسافت ویندوز۱۰ را به مشتریانی که نسخه غیر واقعی ویندوز را دارند نیز پیشنهاد می‌دهد. این کار در مقایسه با تلاش پیشین مایکروسافت در جهت مبارزه با دزدی نرم‌افزار تغییر بزرگی است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: زمان انتشار ویندوز10 , ویندوز 10 , مایکروسافت , ویندوز10مایکروسافت ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 700
نویسنده : بنیامین سلمانی

مشکل گرم شدن بدنه در برخی از گوشی‌هایی که از پردازندهSnapdragon 810 استفاده می‌کنند وجود دارد. یک وب سایت آلمانی با تستی که روی گوشی M9 اچ تی سی انجام داده است نتایجی جالب را منتشر کرده است.

گرم شدن بیش از حد این گوشی در تست بنچ مارکGFXBench نمایان شده است. گرمای بدنه HTC M9 در هنگام تست به حدود 55 درجه سانتی‌گراد رسیده است. این سایت تستی مشابه روی دیگر گوشی‌های پرچم دار از برندهای مختلف انجام داده است و نتیجه این مقایسه نشان می‌دهد گرمای بدنه M9 از تمامی این گوشی‌ها بیشتر است. گرمای این گوشی در هنگام اجرای بازی به حدود 42.5 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که باز هم بالاست.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , htc one m9 ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 698
نویسنده : بنیامین سلمانی

ایسوس: اپل واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری مناسب افراد دیوانه‌ای است که پول زیادی دارند.

اعلام قیمت اپل‌واچ در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در دنیای فناوری به پا کرده است، بطوریکه علاوه بر کارشناسان و رسانه‌ها، کمپانی‌ها نیز در این مورد اظهار نظر می‌کنند.

اپل در مراسمی که شب دوشنبه برگزار کرد، اطلاعات تکمیلی مربوط به ساعت‌هوشمند خود را منتشر کرد. یکی از جالب‌ترین نکات در جریان کنفرانس اپل، قیمت نسخه‌ی طلایی آیفون بود که از ۱۰٫۰۰۰ آغاز شده و گران‌ترین نمونه‌ی آن نیز قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. مطمئنا خریداران ساعت‌هوشمند اپل برای خرید این محصول باید دلایل بسیار جالب توجهی داشته باشند، چراکه با این مبلغ می‌توان شماری از بهترین برندهای دست‌ساز سوئیسی را در اختیار گرفت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که خریداران اپل‌واچ طلایی افرادی هستند که همچون جانی آیو با بنتلی به سر کار می‌روند، اگرنه این ساعت‌هوشمند ورای این موضوع که آیا برای خرید ارزش دارد یا خیر، بسیار گران قیمت است.

AsusApple

کمپانی تایوانی ایسوس نیز پس از اعلام قیمت این ساعت‌هوشمند، به صف افراد و کمپانی‌های پیوسته که اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را به باد انتقاد گرفته است. این کمپانی تصویری را منتشر کرده که بیشتر شبیه به فلوچارت‌های ترسیم شده برای حل مسائل در حوزه‌ی برنامه‌نوسی است.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: ایسوس , اپل , اپل واچ ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 630
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت در راستای سیاست ارائه‌ی یک محصول با ظاهر و کارکرد مشابه در پلتفرم‌های مختلف، آفیس 2016 را توسعه می‌دهد. تصویر منتسب به محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری از قالب‌های گرافیکی رنگی بهره خواهد برد.

تصویر آفیس 2016 با تم‌های رنگی فاش شد

تصویر جدید فاش شده از محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری همچون آفیس برای مک، اندروید و iOS از وجود قالب‌های گرافیکی رنگی بهره می‌برد. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، این نسخه از آفیس شبیه به نسخه‌ای از آفیس برای ویندوز 10 است که مایکروسافت در جریان مراسم ویندوز 10 معرفی کرد. آفیس 2016 از نظر بهینه‌سازی برای کار با صفحات نمایش لمسی و ظاهر رنگی شبیه به نسخه‌ی معرفی شده به‌همراه ویندوز 10 است.

براساس اطلاعات ارائه شده آفیس 2016 یک بروزرسانی عمده در مقایسه با نسخه‌ی کنونی نبوده و مایکروسافت به انجام بهبود‌های جزئی و اضافه شدن شماری از قابلیت‌ها بسنده کرده است. البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم در باره‌ی قابلیت‌های آفیس جدید اظهار نظر قطعی کنیم.با این حال انتظار می‌رود این نسخه در پایان سال جاری میلادی منتشر شود. یکی از قابلیت‌های اضافه شده به آفیس ۲۰۱۶ امکان اضافه کردن تصاویر با تنظیمات صحیح به داخل سند Word است که نیازی به کلیک‌های اضافی را برطرف می‌کند.

زمان انتشار آن هم درپایان سال میلادی بهمراه برنامه های آفیس است.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: مایکرسافت , آفیس2016 , نسخه جدید آفیس , office2016 ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 697
نویسنده : بنیامین سلمانی

هوآوی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی، هواوی واچ را در سه نسخه‌ی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد کرد.

قیمت هوآوی واچ در آلمان 349 یورو است

هر یک از این نسخه‌ها بند‌های متفاوتی را نیز به‌همراه خواهند داشت. ضمنا کاربران قادر خواهند بود از میان ۴۰ ظاهر گرافیکی ساعت، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. قطر صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند ۴۲ میلی‌متر است و رزولوشن آن نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، از این‌رو تراکم پیکسلی این ساعت‌هوشمند ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است.

هوآوی ساعت‌هوشمند خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید کرده و کلید فیزیکی آن نیز در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد. با استفاده از شارژ القایی می‌توان هوآوی واچ را شارژ کرد. در این ساعت‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 400، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ور در کنار بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند. از جمله‌ی سنسورهای تعبیه شده در این ساعت‌‌هوشمند می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، سنسور شش بعدی و شمار دیگری از سنسورها اشاره کرد. کاربران قادرند از طریق این سنسور‌ها مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌ها را نیز به‌همراه اطلاعات دیگر داشته باشند.

HuweiWatchInt

قیمت این ساعت‌هوشمند در کشور آلمان برای نسخه‌ی طلایی ۳۹۹ دلار و برای نسخه‌های دیگر ۳۴۹ دلاراست.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: ساعت , هواوی , اسمات واچ هواوی , ساعت هواوی , قیمت , قیمت ساعت هواوی , ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 575
نویسنده : بنیامین سلمانی

این تبلت که از آن باعنوان SecuTABLET یاد می‌شود تنها برای کاربری‌های حساس Enterprise استفاده می‌شود و نمی‌توان انتظار حضور گسترده آن را در بازار داشت.

SecuTABLET

سهم هریک از این سه برند در ساخت SecuTABLET کاملا مشخص شده است. این تبلت در حقیقت یک تبلت معمولی Galaxy Tab S 10.5 از شرکت سامسونگ است که گزینه‌های ارتباطی فوق امن آن توسط شرکت SecuSMART که سال گذشته توسط بلک‌بری خریداری شد تامین می‌شود و کاربران می‌توانند علاوه بر ارتباطات عادی توسط اپلیکیشن‌های نصب شده به شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی داشته باشند. در این حالت تامین امنیت اتصال کاربران به شبکه‌های اجتماعی توسط شرکت IBM تضمین می‌شود. راه‌حل IBM‌ در این زمینه به اندازه‌ای امن است که حتی در صورت نصب بد افزار (malware) روی سیستم نیز مشکلی برای اطلاعات کاربران ایجاد نمی‌شود.

کمپانی بلک بری هم که سال ها است در تولید گوشی های ایمن سابقه دارد ، از دانش خود در ایمن سازی این تبلت استفاده خواهد کرد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سامسونگ , بلک بری , آی بی ام , IBM ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 702
نویسنده : بنیامین سلمانی

شبکه تلفن همراه داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، گروه تروریستی منفور و جنایتکار داعش ، در حال بررسی طرح راه اندازی یک شبکه مخابراتی تلفن همراه در مناطق تحت تصرف خود با نام داعش تل است.

daesh

یک سایت خبری سوریه ای در خبری نوشت که گروه داعش اکنون درحال بررسی طرحی است تا با بهره برداری از برج ها و زیرساخت هایی که در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه به آن دست یافته است، یک شبکه تلفن همراه مستقل و متعلق به خود به نام ” داعش تل ” ایجاد کند تا عناصر این گروه و اهالی مناطق تحت اشغال خود در سوریه و عراق از این شبکه تلفن همراه استفاده کنند.

درگزارش پایگاه ” کلنا شرکاء” آمده است که گروه داعش درعراق از شرکت korek-asiacell -zain و در سوریه از شرکت syria tel-MTN برای ایجاد شبکه تلفن همراه وابسته به خود استفاده خواهد کرد.براساس این گزارش ، داعش در صورت موفقیت در ایجاد شبکه همراه مستقل ، به منبع مالی مهمی از طریق درآمدهای حاصل ازقبض های تلفن های همراه دست خواهد یافت.براساس اطلاعات واصله ، ناظر این طرح، فردی با تابعیت انگلیسی است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: داعش , اپراتور تلفن همراه ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 621
نویسنده : بنیامین سلمانی

پیش فروش پرچم داران ۲۰۱۵ سامسونگ ، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در کشور سوئیس آغاز شده و استقبال بی سابقه از این محصول مدیران سوئیسی سامسونگ را شگفت زده کرده است.فروش کلکسی اس ۶ در کشور سوئیس حدود ۴ برابر بیشتر از مدل قبلی خود در سال گذشته یعنی گلکسی‌اس‌ ۵ بوده است.

galaxy-s6-galaxy-s6-edge

دو گوشی هوشمند گلکسی‌اس‌۶ و گلکسی‌اس‌۶ اج در ماه آینده و در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه ۹۴ (۱۰ آوریل ۲۰۱۵) در کشور سوئیس عرضه خواهد شد. از ۱ مارس تا به امروز، گلکسی‌اس‌۶ توجه بسیاری از کاربران و اپراتورهای وایرلس را به خود جلب کرده است. به طوری که حدود ۲۰ میلیون سفارش از این محصول توسط اپراتور های وایرلس به ثبت رسیده‌ است. به گفتهتحلیل گران Citibank، تا آخر سال جاری، فروش گلکسی‌اس‌۶ به ۴۶ میلیون عدد خواهد رسید.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی اس6 , گلکسیs6 ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 475
نویسنده : بنیامین سلمانی

خانواده لپ تاپ های گیمینگ سری Rog ایسوس به تازگی صاحب یک فرزند جدید شده است.نام این لپ تاپ جدید Asus Rog G501 است که صفحه نمایش با رزولوشن ۴K ،ضخامت و وزن کم و همچنین مشخصات قدرتمند ، آن را به یکی از گزینه های عالی برای بازی خور ها تبدیل کرده است.

ASUS_ROG_G501_lighting_03

این لپ تاپ ۱۵ اینچی ، ۲۰.۳ میلی‌متر ( دو سانتیمتر ) ضخامت دارد و به لطف بدنه آلومینیومی وزن آن به ۲.۰۴ کیلوگرم رسیده که این مشخصات G501 را به یکی از باریکترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ ها در رده خود مبدل ساخته است.

insert4

این محصول از پردازنده Core i7 و پردازنده گرافیکی Geforce GTC 960M با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی GDDR5 استفاده می کند. نکته ویژه درباره این محصول، نصب درایو SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت روی رابط PCI-E x4 در داخل آن است که به معنی سرعت بسیار بالا در انتقال اطلاعات است.

ASUS_ROG_G501_Left+Back+Open45

نکته ویژه دیگر، استفاده از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با پانل IPS با دقت ۴K است که نتیجه آن ارائه تصاویری با کیفیت بالا خواهد بود. البته نباید انتظار داشت که کارت گرافیک به کار گرفته شده در این نوت بوک بتواند بازی ها را با این دقت تصویر اجرا نماید.

ASUS_ROG_G501_Disk-Open

سیستم خنک کننده این محصول از دو فن مجزا (یکی برای پردازنده مرکزی و دیگری برای پردازنده گرافیکی) استفاده می کند تا هم صدای کمتری ایجاد کند و هم عملکرد بهینه تری داشته باشد.

ASUS_ROG_G501_Top

 لپ‌تاپ جدید ایسوس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت است، به شرطی که قیمت آن برایتان بالا نباشد! چرا که Asus G501 به زودی با قیمت ۱۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: ایسوس , لپ تاپ جدید ایسوس , لب تاب چدید ایسوس ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 477
نویسنده : بنیامین سلمانی

 این شرکت از نسل جدید مک‌بوک‌ خود با قابلیت‌های تازه پرده برداشت.یکی از ویژگی‌های نو در این لپ‌تاپ، ترک‌پد ( تاچ پد ) جدید با نام فورس تاچ (Force Touch) است.

 

تاچ پد جدید فناوری جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار داده است. این فناوری که Taptic Engine نام دارد، بازخورد تغییرات و دستورات صادر شده توسط کاربر را نه‌تنها از طریق صفحه‌ی نمایش، بلکه از طریق ترک‌پد لپ‌تاپ به کاربر انتقال می‌دهد تا کاربر آنچه را که در صفحه‌ی نمایش می‌بیند، احساس کند.

apple Force Touch 1

با استفاده از این فناوری می‌توان براساس فشار وارد شده به صفحه‌ی لمسی، از قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی بهره گرفت. برای مثال لمس ترک‌پد با فشار کم به منزله‌ی کلیک ساده است‌ در حالی که فشار زیاد در زمان استفاده از مرورگر سافاری پنجره‌ی پاپ‌آپی را برای جستجو در ویکی‌پدیا باز می‌کند.

اپل قابلیت‌های نرم افزاری مختلفی را برای کار با این تاچ‌پد استثنایی ارائه کرده است. به عنوان مثال اگر در حال تماشای ویدیویی باشید، یک فشار محکم می‌تواند تصاویر را با سرعت بالا به جلو ببرد (Fast Forward). اپل تعداد دیگری از این قابلیت‌ها را در مراسم نهم مارس به نمایش گذاشت، ولی وبسایت ۹to5Mac اخیرا کاربردهای مختلف این تکنولوژی که به نام Force Touch یا Force Click شناخته می‌شود را در قالب یک ویدیو به نمایش گذاشته است.

این کاربردها شامل موارد زیر می‌شود :

۱-  تغییر نام برچسب‌ها و عناوین
۲-  پیش نمایشی از فایل‌ها
۳-  پیش نمایش قرار ملاقات‌های ثبت شده در تقویم
۴-  کلیک بر روی تاریخ‌ها برای ثبت یک رخداد
۵-  چسباندن پین در نقشه
۶-  زوم حساس به فشار در سرویس نقشه
۷-  مشاهده معنی کلمات
۸-  حرکت رو به جلوی سریع (Fast Forward) در ویدیوها
۹-  نمایش تمامی پنجره‌های یک اپلیکیشن بازشده
۱۰-  راست کلیک بر روی آیکن‌های موجود در داک
۱۱-  ویرایش اطلاعات مخاطبان
۱۲-  اضافه کردن مخاطب با ایمیل و یا شماره تلفن
۱۳-  پیش نمایشی از لینک‌ها (فقط در سافاری)
۱۴-  نمایش گزینه Do Not Disturb در برنامه Messages
۱۵-  نقاشی کشیدن حساس به فشار

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: مک بوک , اپل , مک بوک , تاچ پد مک بوک , تاچ پد ,
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
بازدید : 404
نویسنده : بنیامین سلمانی

 وال استریت ژورنال در یک گزارش اعلام کرده بود که مایکروسافت به دنبال سرمایه گذاری کوچکی در شرکت Cyanogen است. اکنون بعد از یک ماه بلومبرگ، خبر دیگری درباره رابطه این دو شرکت منتشر کرده است.

 

 

در گزارش بلومبرگ آمده است که غول نرم افزاری، مایکروسافت، به دنبال سرمایه گذاری در Cyanogenنیست و فقط می خواهد با همکاری این شرکت، نرم افزار های اندرویدی مایکروسافت، با رام هایCyanogenMod عرضه شود.

در این گزارش همچنین به ارزش شرکت Cyanogen اشاره شده است. این شرکت بودجه 110 میلیون دلاری دارد که ارزش کل این شرکت را به بیش از 500 میلیون دلار می رساند. این شرکت رام های مشهورCyanogenMod را تولید می کند. ویژگی های شخصی سازی بیشتر و همچنین سبک بودن رام، باعث شده این سری رام های اندروید محبوبیت زیادی کسب کنند.

پیش تر این شرکت با وان پلاس نیز همکاری داشت و گوشی وان پلاس وان در ابتدا با رام های Cyanogenعرضه می شد.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , بلومبرگ , سرمایه گذاری , تجارت ,
تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 730
نویسنده : بنیامین سلمانی
سرانجام سامسونگ به اعتراض کاربران در زمینه طراحی‌ها و امکانات تکراری و بدون استفاده گوشی‌های این شرکت با رفع کندی‌ سیستم، سبک‌تر کردن رابط کاربری تاچ‌ویز، استفاده نکردن از چرم و حذف پلاستیک پاسخ داد و  بیشتر به زیبایی و در نهایت نوآوری‌ در پرچمداران جدیدش پرداخت.

samsung Galaxy S6  vs Apple iPhone 6samsung Galaxy S6 vs Apple iPhone 6
 
 

 

قطعا نمی‌توان گفت گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ گوشی‌های هوشمند کامل و بی‌نقصی هستند، ولی در حال حاضر به نظر می‌رسد جزو بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌روند که با تغییرات صورت گرفته از سوی این غول کره‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

از آنجا که رقیب سرسخت و دیرینه سامسونگ کمپانی اپل است، بلافاصله بعد از معرفی محصولات سامسونگ، منابع و کارشناسان مختلف سعی می‌کنند با مقایسه پرچمداران دو شرکت، نگاه بهتری از پیشرفت‌های صورت گرفته داشته باشند. برخی از تندروها نیز همواره سامسونگ را به کپی‌برداری از اپل متهم می‌کنند. 

باید اشاره کنیم که نظرات افراد می‌تواند کاملا متفاوت باشد و این مقاله صرفا یک تجزیه و تحلیل اولیه و مقایسه ضمنی بین پرچمداران دو کمپانی است که توسط منابع معتبر انجام شده است. با زومیت همراه باشید.

عملکرد

معمولا بلافاصله بعد از معرفی دستگاه‌های جدید و ورود آنها به بازار، بنچمارک‌های مختلف امتیازات کسب شده از این محصولات را به نمایش می‌گذارند. البته نمی‌توان بر اساس این امتیازات تصمیم‌گیری کرد. پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 سامسونگ به راحتی تراشه A8 اپل را پشت سر می‌گذارد و در مجموع نسبت به رقیب خود در اپل 56 درصد و در بنچمارک‌های 3DMark و GFXBench 3 هنگام بازی‌کردن 15 تا 20 درصد سریع‌تر است. البته قرار نیست بگوییم آیفون 6 سریع نیست، ولی تجربه اولیه کار با گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ نشان می‌دهد این گوشی‌ها از رقبای خود حتی آیفون 6 اپل سریع‌تر هستند.

شارژ بی‌سیم

نگرانی‌ها درباره عمر باتری و میزان شارژدهی در حال افزایش است و سامسونگ باتری قابل تعویض را در پرچمداران جدید خود حذف کرده و به جای آن از سیستم شارژ بی‌سیم به عنوان تجهیزات استاندارد بهره گرفته است که کاربران آیفون 6 همچنان از این نعمت بی بهره‌اند. جالب اینجاست که نه تنها سامسونگ از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره گرفته است، بلکه گلکسی اس 6 و اس 6 اج با هر پد وایرلسی چون Starbucks، McDonalds، Airports و... سازگاری دارند.

شارژ سریع

سیستم شارژ سریع از زمان معرفی گلکسی نوت 4 سامسونگ در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی اهمیت زیادی پیدا کرد و اکنون کافی است گلکسی اس 6 را تنها 10 دقیق به شارژ بزنید تا باتری آن 4 ساعت شارژدهی داشته باشد. متاسفانه آیفون 6 چنین قابلیتی ندارد و تنها گزینه موجود Wall-hugger است. به نظر می‌رسد با توجه به سیستم شارژ بی‌سیم و شارژ سریع، سامسونگ در این قسمت نیز برنده اصلی باشد.

عملکرد سریع دوربین

سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین آیفون قطعا یکی از بهترین‌هاست و در این موضوع شکی نیست، ولی سنسورهای 16 مگاپیکسلی گلکسی نوت 4 فوق‌العاده بود و گلکسی اس 6 نیز با الهام از این سنسور استاندارد جدید راهی بازار خواهد شد. با دو بار زدن روی کلید هوم در کمتر از یک ثانیه دوربین آماده عکاسی است. ولی در آیفون 6 لازم است اپلیکیشن دوربین یا آیکون دوربین روی صفحه قفل گوشی فعال شود.

مسیریابی سوژه

دوربین جدید گلکسی اس 6 سامسونگ همچنین این توانایی را دارد که سوژه‌های متحرک را ردیابی کرده و می‌تواند برای ثبت اکشن شات‌های عالی روی آن فوکوس کند. متاسفانه آیفون 6 این قابلیت را ندارد، اگرچه برای ویرایش ساده‌تر تصاویر امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. سامسونگ بسیاری از حالت‌های عکاسی را به تازگی معرفی یا اصلاح کرده و حتی حالت حرفه‌ای را برای افرادی که تمایل دارند از تنظیمات دستی استفاده کنند نیز تعبیه کرده است. لنز F1.9 جدید کره‌ای‌ها به نوعی لنز f2.2 آیفون 6 را محو می‌کند و اجازه می‌دهد تا بهترین تصاویر را در شرایط نور کم ثبت کنید.

مالتی تسکینگ (چندوظیفه‌ای)

هر دو مدل گلکسی اس 6 سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهند تا بیش از یک اپلیکیشن را به صورت همزمان روی صفحه خانگی اندروید اجرا کنند. بنابراین کاربران می‌توانند به تماشای یک ویدئو یا فیلم بپردازند و همزمان یک ایمیل یا پیامک را ارسال کنند. آیفون اپل هیچگاه این قابلیت کاربردی را نداشته و آیفون 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می‌رسد انجام این کار با توجه به رم 1 گیگابایتی آیفون 6 در مقابل رم 3 گیگابایتی گلکسی اس 6 دشوار باشد.

سنسور سنجش ضربان قلب

گلکسی اس 6 همانند نسل قبلی خود به یک سنسور برای مانیتور کردن ضربان قلب مجهز شده است که به خوبی با اپلیکیشن کاربردی S-Health سامسونگ سازگار می‌شود. اپل چند ویژگی با محوریت سلامتی از جمله شمارنده گام‌ها را به آیفون خود اضافه کرده، اما سخت‌افزاری برای آن در نظر نگرفته که بتواند ضربان قلب را بسنجد.

نمایشگر خاموش، ولی امکانات فعال

در گلکسی اس 6 اج حتی اگر نمایشگر گوشی خاموش باشد، می‌توانید مانند گلکسی نوت 4 اج در لبه منحنی دستگاه خود اطلاعات مربوط به آب و هوا، زمان، تاریخ یا هشدارها را ببینید. قسمت منحنی نمایشگر مانند یک مرکز هشدار عمل می‌کند که همچنان می‌تواند فعال باشد و فرقی نمی‌کند که نمایشگر شما غیرفعال است. چنین گزینه جذابی برای آیفون در نظر گرفته نشده است.

اختصاص رنگ به مخاطبین اصلی

شما در گلکسی اس 6 اج می‌توانید رنگی خاص را به یکی از 5 مخاطب اصلی خود اختصاص دهید، مثلا می‌توانید رنگ زرد یا رنگ دلخواه مادرتان را برای او در نظر بگیرید، رنگ دفتر کار یا اداره را قرمز کنید و سبز را برای دوست صمیمی خود تنظیم کنید. حتی اگر نمایشگر خاموش باشد، قسمت منحنی نمایشگر رنگ مورد نظر را نمایش می‌دهد تا بفهمید از کدام مخاطب برایتان پیام آمده است. آیفون از این قابلیت هم بی‌بهره است و نه تنها این ویژگی لازم بلکه بسیار مفید و جذاب است.

سامسونگ پی

اگرچه اپل ابتدا اپل‌پی را برای آیفون 6 به عنوان سیستم پرداخت موبایلی ارایه کرد و به نظر می‌رسد اپل‌پی و سامسونگ‌پی یکسان هستند، اما در واقع این طور نیست. شما در سامسونگ‌پی نه تنها می‌توانید از طریق تراشه NFC پرداخت خود را انجام دهید، بلکه در هر فروشگاهی که کارتخوان یا همان دستگاه POS داشته باشد هم این کار امکان‌پذیر است. اپل‌ پی که فقط روی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس وجود دارد تنها با ترمینال‌های مجهز به NFC ارتباط برقرار می‌کند، در حالی که فروشگاه‌های کوچک فقط به دستگاه کارتخوان مجهز هستند و عملا سیستم پرداخت اپل روی آیفون 6 بلااستفاده خواهد شد.

مدیریت هوشمند (Smart Manager)

پس سال‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای پاکسازی فایل‌های اضافه گوشی‌های هوشمند، این بار هر دو مدل گلکسی اس 6 سامسونگ با اپلیکیشن داخلی Smart Manager عرضه می‌شوند که وظیفه پاکسازی خود را تنها با لمس یک دکمه انجام می‌دهند. این پاکسازی شامل باتری، حافظه ذخیره‌سازی، رم و قسمت‌های امنیتی دستگاه می‌شود. البته اپلیکیشن‌های شخص ثالثی برای آیفون اپل نیز وجود دارد که ادعا می‌کنند کار آنها مشابه دستگاه سامسونگ است، ولی مشخص نیست اپل دقیقا به آنها اجازه چه کاری را می‌دهد.

به هر حال همانطور که اشاره کردیم این مقایسه تنها به امکاناتی اشاره داشت که گلکسی اس 6‌های سامسونگ به آن مجهز شده‌اند و باید ببینیم همچنان انتخاب کاربران بین آیفون 6 اپل و رقیب سرسخت کره‌ای کدام گزینه است؟

نظر شما چیست؟

 

منبع:زومیت


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 621
نویسنده : بنیامین سلمانی
به تازگی وبسایت Fudzilla اطلاعاتی از پرچم دار ۲۰۱۵ مایکروسافت منتشر کرده که ار این اطلاعات صحت داشته باشد می بایست منتظر محصولی نوآورانه از مایکروسافت باشیم.

در حالی که اکثر شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون به سمت سنسورهای اثر انگشت حرکت کرده‌اند، مایکروسافت راه متفاوتی را در حوزه امنیت بیومتریک در پیش گرفته است.ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی یک اسکنر عنبیه چشم است. به کارگیری این روش مشکلات مربوط به استفاده از اثر انگشت را برطرف می‌کند و بازشدن قفل گوشیتنها با اسکن چشم شما ممکن می‌شود. البته به‌کارگیری این روش نیز خود مشکلاتی خواهد داشت؛ به عنوان مثال باید عینک خود را برای اسکن بردارید.

البته چینن ویژگی ( یا چزی شبیه به این ) را پیش از این کمپانی ZTE در پرچم دار جدید خود یعنی اسمارت فون Grand S3 گنجانده بود.محصولی که در نمایشگاه MWC 2015 معرفی گردید.

zte-grand-s3-08

گوشی ZTE Grand S3 مجهز به سنسور تشخیص چشمی

به گزارش وب سایت Fudzilla ، مایکروسافت از یک سیستم تصویربرداری مادون قرمز نزدیک (Near-Infrared) استفاده می‌کند، بنابراین در شرایط نوری کم نیز استفاده از آن امکان‌پذیر خواهد بود. مایکروسافت مدتی قبل نیز در خبری اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ از راه‌حل‌های امنیتی بیومتریکی پشتیبانی خواهد کرد.

دومین قابلیت جالب پرچمدار بعدی استفاده از یک «داک» (Dock) خواهد بود. اطلاعات در این زمینه کم است، اما گفته می‌شود که لومیا ۹۴۰ اولین گوشی ویندوزفونی خواهد بود که از داکینگ پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌تواند با دیگر دستگاه‌ها جفت شود و یا در شرایطی مانند یک کامپیوتر مستقل عمل کند (مانند Atrix موتورولا). همچنین گفته می‌شود که پرچمدار آینده مایکروسافت می‌تواند با سنسورهایی افراد دست‌راست و دست‌چپ را تشخیص داده و بر اساس آن تغییرات نرم افزاری موردنیاز را اعمال کند.

مانند تمامی گوشی‌های ویندوزفونی، لومیا ۹۴۰ نیز از یک پردازنده تولیدی کوالکام استفاده خواهد کرد. شایعات قبلی حکایت از به کارگیری اسنپ‌دراگون ۸۰۵ داشتند، اما با ورود اسنپ‌دراگون ۸۱۰ احتمال استفاده از این پردازنده ۲۰ نانومتری بیشتر خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین پرچمدار آینده دقتی بین ۲۰ تا ۳۰ مگاپیکسل دارد که سه چراغ LED را نیز در کنار خود خواهد داشت. با این حال فودزیلا می‌گوید که دقت این سنسور هنوز تأیید نشده است.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 692
نویسنده : بنیامین سلمانی
قیمت اپل واچ را که میدانید ؟! ارزان ترین مدل اپل واچ ۳۴۹ دلار و گرانترین مدل آن ۱۷ هزار دلار قیمت دارد ! بله قیمت بالایی است اما نگران نباشید اپل واچ های چینی بین ۴۵ تا ۸۵ دلار قیمت دارند !

Fake_Chinese_Apple_Watch-5

ظاهرا کمپانی های کپی کار چینی مدت ها است که اپل واچ را کپی کرده و در بازار می فروشند ! فاینانشال تایمز در اینباره نوشته تولید کنندگاه ساعت های جعلی از هیچ چیز ترسی نداشته و حتی لوگوی اپل را نیز بالای ساعت خود استفاده می‌کنند.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 681
نویسنده : بنیامین سلمانی
چند ماهی است که شایعاتی از معرفی گوشی ZTE نوبیا Z9 منتشر می گردد.پیش از این تصور می شد که کمپانی چینی ZTE گوشی NUBIA Z9 را در رویداد MWC 2015 معرفی کند.به هر حال اکنون زمان معرفی این اسمارت فون فرا رسیده و ZTE در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ ( ۶ فروردین ۱۳۹۴ ) از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

این اطلاعات از پوستر تبلیغاتی جدید ZTE استخراج شده که یک عدد ۹ بزرگ به همراه تاریخ ۲۰۱۵.۳.۲۶ در آن دیده می شود.

ZTE-is-getting-ready-to-announce-the-Nubia-Z9

اما تصاویری که به تازگی از نوبیا Z9 منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی حاشیه‌ی بسیار کمی در نمایشگر خود دارد. اگر این تصاویر صحت داشته باشند حتی می‌توان گفت نوبیا Z9  حاشیه ندارد!

انتظار داریم Z9 دارای یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۸۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه یک دوربین سلفی قدرتمند باشد. احتمالا نمایشگر گوشی نیز ۵.۵ اینچی بوده که کیفیت نمایشی برابر با روزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ دارد.

Leaked-images-of-the-bezel

علاوه بر این پیش بینی می‌شود نسخه‌ی مشابه این گوشی هوشمند با عنوان ZTE Nubia Z9 Max  نیز  در مراسم ۲۶ آوریل معرفی شود و عرضه‌ی هر دو نیز  از ماه بعد آغاز گردد.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 831
نویسنده : بنیامین سلمانی
امروزه کمتر کسی در جهان از کلاغ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کند؛ چه برسد به اینکه این کلاغ عضوی از خانواده به حساب بیاید و حتی عضو شبکه‌های اجتماعی هم باشد! کلاغی به نام «پنگوئن» اکنون به یک عضو ثابت خانواده «بلوم» استرالیایی تبدیل شده است.

1616820

نام عجیب و غریب این پرنده به دلیل شباهتش به این حیوان انتخاب شده است. پنگوئن در کنار سه پسربچه این خانواده غذا می‌خورد، می‌خوابد و حتی به آن‌ها در آماده‌شدن برای رفتن به مدرسه کمک می‌کند.

1616834

جالب اینجاست که این کلاغ در اینستاگرام صفحه شخصی و بیش از سه‌هزار فالوئر دارد! این کلاغ که از سال ۲۰۱۳ میلادی وارد این خانه شده، توسط «نوح» پسر بزرگ خانواده پیدا شده است.

Untitled-1

این پرنده که آن زمان چند هفته بیشتر سن نداشته، زخمی روی زمین رها شده بود. آقای بلوم پدر این خانواده درباره این ماجرا می‌گوید: «من این حیوان را نگه داشتم؛ چون مطمئن بودم توانایی برگرداندن او را به زندگی دارم و از آنجایی‌که بهترین دوستم دامپزشک است، خیلی زود توانستیم «پنگوئن» را به زندگی عادی برگردانیم.» آقای بلوم می‌گوید که این کلاغ نه به عنوان یک حیوان خانگی که به یکی از اعضای این خانواده تبدیل شده است و بچه‌ها به شدت به او عادت کرده‌اند: «پنگوئن دوست دارد برای ما آواز بخواند.

197984

او همچنین علاقه دارد که اطراف ما پرواز کند و روی سر ما بنشیند. او حتی ترجیح می‌دهد شب‌ها در تخت و کنار بچه‌ها بخوابد. پنگوئن صبح‌ها بچه‌ها را برای رفتن به مدرسه بیدار می‌کند. در مسواک زدن کمکشان می‌کند و عصرها موقع بازگشت به استقبالشان می‌رود.» آقای بلوم آنقدر از لحظات زندگی شیرینشان با این حیوان عکسبرداری کرده که الان به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شده است. او درباره این عضو کوچک خانواده می‌گوید: «شادی و هیجانی که پنگوئن به خانواده ما آورده، بی‌اندازه است!»

 
Penguin-17-L
 
 
7286978
 
 
 
 
منبع:گجت نیوز
 
 
 
 

تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 640
نویسنده : بنیامین سلمانی
یکی از انتقاداتی که به مک بوک معرفی شده توسط اپل در کنفرانس 18 اسفند وارد شده، استفاده از یک پورت آن هم پورت نه چندان رایج USB Type-C است. اما با گذشت زمان متوجه شدیم اپل کار درستی، حداقل در زمینه استفاده از این مدل پورت انجام داده است.
 
هفته گذشته نیز کروم بوک پیکسل های جدید گوگل معرفی شد که این دستگاه نیز دو پورت USB-C در اطراف خود دارد. همچنین گوگل یک ویدیو درباره فواید این پورت نیز منتشر کرده است و به احتمال زیاد تلفن های اندرویدی در آینده از این استاندارد استفاده خواهند کرد. پیش تر هم تبلت Nokia N1 از این پورت دو طرفه استفاده کرده است.
 
 
این استاندارد USB می تواند تا 100 وات برق را منتقل کند که رقم فوق العاده ای است. همچنین توانایی انتقال اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه نیز از نکات برجسته دیگر USB-C است. علاوه براینها توانایی انتقال ویدیو نیز از دیگر مزایای این استاندارد است. 
 
با توجه به مزایی که این استاندارد دارد، به زودی شاهد حضور آن در لپ تاپ ها و گوشی های بسیاری خواهیم بود. احتمال دارد حتی گوشی نکسوس بعدی نیز مجهز به این پورت باشد.
 
منبع:GSM.IR

تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 702
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ را می توان به عنوان اولین شرکت دنیا در تولید گجتی با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد.ولین محصول ساسمونگ با این ویژگی ، گلکسی نوت ۴ اج بود که در یک طرف صفحه نمایش خود دارای انحنا بود و به دنبال آن گلکسی اس ۶ اج که در هر دوطرف صفحه نمایش خود انحنا داشته و یکی از نوآورانه ترین گوشی های مرفی شده جهان است.حالا ظاهرا سامسونگ پا را فراتر گذاشته و اختراعی را ثبت کرده که نشان میدهد اسن شرکت به دنبال تولید یک گوشی کاملا منعطف منعطف است.

flexible-phone

داشتن یک تلفن هوشمند انعطاف پذیر می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. اما برای برآورده شدن این آرزو سخت افزار‌ مورد استفاده نیز علاوه بر فریم گوشی باید این قابلیت را داشته باشند.در آخرین پتنت ( اختراع ) ثبت شده توسطسامسونگ ، گجت الکترونیکی ( ظاهرا یک اسمارت فون ) را مشاهده می کنیم که اجزای آن قابلیت انعطاف پذیری دارند.

flexible-samsung-patent

بر طبق این پتنت، سامسونگ ممکن است دست به ساخت یک فریم از جنس‌های صمغ مصنوعی، فلز، شیشه و شیشه‌ی فشرده شده توسط پلاستیک  (GFRP) و فیبر کربن فشرده شده‌ی پلیمر  (CFRP) بزند.  گوشی مورد نظر بعد از خم شدن باید قابلیت برگشت به حالت اولیه و صاف را داشته باشد!

سامسونگ این حق انحصاری را در اواخر سال ۲۰۱۴ در آمریکا ثبت کرده. البته توجه داشته باشید که این فقط یک پتنت می‌باشد و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای این پتنت دارد. بعید به نظر می‌رسد که فعلا سامسونگ یکگوشی کاملا انعطاف پذیر را معرفی کند.

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 705
نویسنده : بنیامین سلمانی
هرچه به زمان رونمایی از پرچم دار جدید ال جی یا LG G4 نزدیک میشویم ، اخبار ، اطلاعات و شایعت بیشتری پیرامون این محصول جدید ال جی منتشر می گردد.

lg-g4-1

در روز های گذشته رندر های تبلیغاتی ال جی جی ۴ منتشر گردید و اکنون هم تصویر رندر شده دیگری از این گوشیبر روی فضای مجازی قرار گرفته است.چیزی که در تمام این تصاویر مشترک به نظر می رسد ، نمایشگر منحنی شکل یا خمیده آن است،چیزی شبیه به LG G Flex اما با انحنای کمتر.

حتی قاب‌هایی که عکس‌های آنها منتشر گشته است، در وبسایت‌های خرده‌فروشی‌ چینی، برای فروش قرار گرفته‌اند! ابعاد ال‌جی جی‌۴ بطور رسمی تایید نمی‌گردد اما طبق اخبار منتشره، ابعادی برابر ۱۴۸.۹ × ۷۶.۵ × ۹.۹ میلی‌متر خواهد داشت.

مشخصات فنی این گوشی هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما طبق گفته‌ها و خبرها، ال‌جی جی۴، به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و روی کلید پاور گوشی، مجهز خواهد بود. وجود قلمی همانند آنچه که در گوشی‌های سری نوت سامسونگ وجود دارند، می‌تواند باعث شگفتی و تحیر طرفداران کمپانی ال‌جی شود.

صفحه نمایش این گوشی نیز به احتمال زیاد اندازه‌ای بین ۵.۳ تا ۵.۷ اینچ خواهد داشت (جی۳ و جی‌فلکس۲ ال‌جی، هردو دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هستند). همچنین احتمال استفاده از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل یا ۱۶۲۰ × ۲۸۸۰ پیکسل نیز در این صفحه نمایش، زیاد است. دوربین این گوشی نیز مطمئنا به سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت و تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ کوآلکام نیز وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده خواهد داشت.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 792
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ پیش از این ادعا کرده بود که با اینکه گلسی اس ۶ از قدرت پردازشی و رزولوشن تصویر بالاتری نسبت به گلکسی اس ۵ برخوردار بوده و در عین حال ظرفیت باتری آن هم کمتر از پرچم دار قبلی این شرکت می باشد ، اما این موارد هیچ مشکلی در طول عمر باتری Galaxy S6 ایجاد نکرده و جای نگرانی نیست.اما بررسی تخصصی GSMarena بر روی این گوشی داستان دیگری را روایت می کند !

galaxy-s6-back

 

در بررس3gی‌های انجام شده، اینطور بنظر میرسد که باتری پرچمدار جدید سامسونگ، تنها حدود ۱۷ ساعت و ۲۹ دقیقه میتواند برای مکالمه مداوم در شبکه ۳G دوام بیاورد. این در حالی است که گلکسی اس۵ در این تست تقریبا ۱۰ ساعت بیشتر دوام آورده بود!

wifiوبگردی با اینترنت WiFi دومین تست انجام شده روی این تلفن هوشمند است که رکورد نچندان جالب ۸ ساعت و ۴۴ دقیقه، نشان از عملکرد ضعیف سامسونگ دارد، چرا که در گلکسی اس۵ این مقدار نیز حدود یک ساعت بیشتر بود.

videoاما اگر بخواهیم با گلکسی اس۶ بصورت مداوم ویدئو ببینیم، باتری این دستگاه برای مدت ۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه شما را یاری خواهد کرد. حال اگر این رکورد هم با گلکسی اس۵ مقایسه شود، دوباره شاهد افت ۱ ساعته‌ی عمر باتری گلکسی اس۶ هستیم.

webدر نهایت، وقتی شما هر روز یک ساعت وبگردی داشته باشید، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت هم به مکالمه تلفنی با گلکسی اس۶ بپردازید، این گوشی شما را برای مدت ۶۴ ساعت یا همان ۲ روز و نیم همراهی خواهد کرد. چیزی که شاید بتوان گفت برای سامسونگ شرم آور است!

galaxy-s6-battery-life

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 718
نویسنده : بنیامین سلمانی
پرچم دار جدید این شرکت یا همان HTC One M9 از تاریخ ۱۶ مارس ( ۲۵ اسفند ۹۳ ) در دو نسخه ۳۲ و  ۶۴ گیگاباتی در تایوان عرضه خواهد شد.

بنا به اخبار رسیده ، نسخه ۳۲ گیگابایتی اسمارت فون اچ تی سی وان ام ۹ در کشور تایوان با قیمتی حدود ۶۹۳ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن هم با قیمت ۷۵۶ دلار در این کشور به فروش خواهد رسید.متاسفانه مشخص نشده که آیا هر دو نسخه عرضه جهانی خواهند داشت یا نه، با این وجود و با پشتیبانی از microSD در هر دو ظرفیت، دغدغه ای برای کاربران از بابت کمبود فضا نخواهد بود.

پیش از این هم نسخه ۲ گیگابایتی این محصول در کشور آلمان با قیمتی ۷۴۹ یورویی پیش فروش گردید.فروشگاه Best Buy هم وان ام ۹ را با قیمت ۶۴۹ دلار برای فروش عرضه کرده است.

htc-one-m9-product-9_002

 اچ تی سی وان ام۹  اندروید ۵.۰ را همراه با رابط Sense 7 اجرا می کند، از چیپ ست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Snapdragon 810 نیرو می گیرد و به صفحه نمایش ۵ اینچ با وضوح ۱۰۸۰p، سه گیگابایت RAM، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
بازدید : 819
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت ایسوس عکسی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد و در آن یک سوال اساسی از کاربرانی که قصد خرید نسخه طلایی اپل واچ را دارند، پرسید.

 

قیمت زیاد ساعت های اپل خیلی ها را در فضای مجازی شوکه کرد. از این رو شرکت ایسوس این تصویر را منتشر کرد و در پایان به کاربران توصیه کرد ساعت این شرکت یعنی Asus ZenWatch را انتخاب کنند. شما درباره این پوستر چه فکر می کنید؟

 

منبع::gsm.ir



:: برچسب‌ها: ایسوس , اپل , ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 194
بازدید هفته : 757
بازدید ماه : 3492
بازدید کل : 126788
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com